bubabar

niedziela, 31 grudnia 2017

Drugie zycie opony

Co można zrobic z oponą gdy jej klasyczne uzycie z jakis tam przyczyn uzna sie za zakonczone? Mozna spalic na demonstracji lub w piecu, oddac do wulkanizatora albo wyrzucic do lasu, co niestety często jest czynione. Mozna jednak zrobic tez cos fajnego - wymyślic cos, aby temu kawałkowi czarnej gumy dac nowe życie. Moze dalej byc potrzebny i po drobnym przekwalifikowaniu kolejne długie lata cieszyc nowych uzytkownikow! :)

Ozdoby i zabawki w przedszkolnym ogrodku (Lipniażka, Ukraina)


Ozdoba okołodrzewna (gdzies w Gorach Kaczawskich)


Ochrona przyczółkow do parkowania łodzi (Sarichioi, Rumunia)


To samo w innym porcie (Iliczewsk/Czernomorsk, Ukraina)


Ochrona boków statku (Enisala, Rumunia)


Iliczewsk


Sewastopol


Łabedzie ogrodowe

Kalinowice



Ługańsk, Donbas


Jugowa - ozdoba ogrodowa


Stolik biesiadny w ruinach dawnego pałacu - Olszany


Magazyn piłek (Nowe Siołkowice)


hustawka (Nowe Siołkowice)


Lubawka


Płotek (Nowe Siołkowice)


Glinica


Przytrzymywacz plandeki na kiszonce (Stare Siołkowice)


Poidło dla bydła (Uszguli, Gruzja)


Kwietnik stojący (Gorłowka, Donbas)


Sławsko


Przemków


Roztoka


Kwietniki wiszące (Mielnikowe, Obwód Kaliningradzki)


Reklama (okolice Kałusza, Ukraina)


Psia buda (Bronsziw Osada, Ukraina)


Umocnienia nielegalnych kopalni bursztynu (Primorie, Obwód Kaliningradzki)


Ludzik przymechaniczny


Misiek


Chyba oslona plotu, zeby auta w niego nie wjezdzaly (Wiłkowe, Ukraina)


Bohaterowie bajek przy przedszkolu (ukrainskie Polesie)


Tu akurat załapała sie dętka, co z oponą to nie wiem ;) (chatka na Lasku, Beskid Żywiecki)


Podstument pomnika (Kołoczawa, Ukraina)


Kryjówka w czasie gry w chowanego (kamieniołom Górka Sobocka)


Elementy wystroju wybiegow dla zwierzat (wrocławskie ZOO)


Ławeczka (Stara Rudna, hale dawnego PGRu)


Piaskownica (Naratów)


Ogrodzenie dla grządek (Glinka)


Muflony? (Glinka)


Ochrona dla hydrantu


Pomnik lwa (Erewan, Armenia)


Do przyciskania i przytrzymywania chyba folii. W ilosciach mocno hurtowych ;) (Pogorze Kaczawskie)







A ta dopiero jedzie na miejsce swojego przeznaczenia. Ciekawe czym ona bedzie? (Arcwanik, Armenia)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz